czwartek, 16 czerwca 2016

Czy pamiętasz prezent, który mi dałaś?

Właśnie takie pytanie zadała mi dzisiaj jedna z kobiet (M.) z Pobe Mengao (wysłała tę wiadomość, obecnie nie ma mnie w BF). Zgodnie z prawdą odpisałam, że owszem... pamiętam kilka rzeczy, ale co dokładnie - naprawdę nie wiem. Na to M. odpowiedziała: różne artykuły szkolne i higeniczne, ale większość stanowiły: mydło, puder i nawilżane chusteczki - wszystko dla niemowląt. Gdy tylko wymieniła te rzeczy, od razu przypomniałam sobie te paczki. Część z nich pochodziła z Hospicjum Cordis, resztę stanowiły dary zakupione przez nas i prywatnych darczyńców. M. i jej rodzina była jedną z wielu osób obdarowanych, przesyłki otrzymali dawno, więc wiedziałam, że za tym pytaniem i tą historią kryje się coś więcej... Miałam rację. 
M. wyszła za mąż i urodziła dwójkę dzieci. Jednak od urodzenia drugiego dziecka minęło już sporo czasu, niestety nie mogła mieć więcej dzieci. Podjęła leczenie, jednak nie było rezultatów. Lekarz powiedział - już nic nie da się zrobić. Życie pokazało, że istotnie miał rację.
Czytając te wiadomości, poczułam, że robi mi się głupio. Nie znałam jej sytuacji, nie mówi się ot tak o takich sprawach, otrzymany przez nią prezent na pewno sprawił jej przykrość. Upominek pełen artykułów higienicznych dla niemowląt, gdy wiesz, że nie możesz mieć więcej swoich dzieci! Jednak zanim zdążyłam przeprosić, powiedzieć, że mi przykro...opowieść popłynęła dalej:

Chciałam Ci powiedzieć, że ten prezent to był znak od Boga. Jakiś czas później zaszłam w ciążę, powinnam urodzić w sierpniu!!!

Aż się popłakałam z radości! Prezent, który dostała w sierpniu 2015 roku może i sprawił jej przykrość, ale dał też nadzieję. W sierpniu tego roku urodzi synka! To Pan Bóg sprawił, że te rzeczy trafiły również do niej. Gdybym wiedziała jaka jest sytuacja, nigdy nie spakowałabym tych rzeczy do paczki przecznaczonej dla niej. Jednak nie wiedziałam tego :) Pan Bóg jest niesamowity!

Niedzielne nabożeństwo. Dziecku nic nie jest w stanie przeszkodzić w odpoczynku, nawet głośny śpiew.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz