poniedziałek, 3 marca 2014

Spotkania

W ostatnim czasie miałam możliwość poprowadzić kilka prelekcji, o których jeszcze nic nie pisałam. Trzeba koniecznie nadrobić zaległości!
W zeszłym tygodniu w środę miałam możliwość przedstawienia naszej pracy na rzecz mieszkańców Burkina Faso w Szkole Podstawowej nr 45 w Katowicach. W trakcie dwóch spotkań dzieci i młodzież z pięciu klas mieli możliwość usłyszenia o tym, jak żyją ich rówieśnicy. Z wielkim zainteresowaniem wysłuchali wszystkiego, zadawali mnóstwo pytań i z zaciekawieniem oglądali eksponaty, które miałam ze sobą. Oprócz prelekcji uczniowie i ich rodzice a także nauczyciele mają możliwość oglądania wystawy, która przez miesiąc gości w ich szkole. 

Prelekcje odbyły się w bibliotece szkolnej
W piątek mogłam przedstawić działania misyjne w Kościele Zielonoświątkowym w Hażlachu. Podczas tej prezentacji opowiedziałam zarówno o pracy w Burkina Faso jak i o ostatnim pobycie w Kenii (wyjazd organizowany przez norweską misję Care Mission). Cieszę się, że również mój zbór aktywnie włącza się w działania misyjne! 
Eksponaty przywiezione z Afryki  -  codziennie używane przez Afrykańczyków
W trakcie prelekcji
Niezbędna ochrona przed słońcem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz