czwartek, 24 kwietnia 2014

Zmartwychwstanie - radość każdego dnia

Za nami święta Zmartwychwstania Pańskiego. Wierzę, że dla każdego z nas ten szczególny czas przypominania sobie o tym co Jezus zrobił dla nas był czasem wielkiej radości. Dla mnie osobiście ten czas był ciekawy również pod tym względem, że od ponad tygodnia nie miałam dostępu do Internetu... ale w sumie nie o tym chciałam pisać :)
Ostatnio zastanawiam się nad tym, czy Zmartwychwstanie jest dla mnie tak samo cenne w dniu Bożego Narodzenia jak podczas Świąt Wielkanocnych. Dlaczego tak nad tym rozmyślam? Cóż, jest kilka przyczyn, ale jedną z nich jest sms z życzeniami z Afryki, który przyszedł dzisiaj :) Trochę po świętach... Ale czy to ważne? Radość zmartwychwstania jest tak wielka, że wystarcza jej na każdy dzień naszego życia! Ba, nie tylko mojego, czy Twojego, była taka sama dla naszych dziadków, będzie taka sama dla naszych wnuków i prawnuków. Myślę, że świadomość tego nie powinna opuszczać nas ani na sekundę.
Jest pewna pieśń, którą ostatnio nucę bardzo często (pozwolę sobie zacytować jedną ze zwrotek):
 
Zmartwychwstał Pan, przeminęła trwoga.
 Zmartwychwstał Pan, zwyciężył śmierć.
 Zmartwychwstał Pan, otworzył drogę,
Więc życie me ma teraz sens, bo żyje Pan.
 
Proszę, przyjmij tę pieśń jako moje, nieco spóźnione (zgodnie z afrykańskim zwyczajem) życzenia. Niech Zmartwychwstanie Pana Jezusa będzie treścią Twojego życia każdego dnia - nie tylko podczas Świąt Wielkanocnych!

P.S. Dzięki śmierci i zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa jesteśmy zbawieni i otrzymaliśmy życie wieczne. Chcielibyśmy opowiadać o tym ludziom zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jeśli chciałbyś pomóc nam i mieć swój udział w tym co robimy, możesz przekazać swój 1% na działania, które prowadzimy. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz