wtorek, 28 kwietnia 2015

Spotkanie w Bładnicach

Sekretna Misja Kobiet trwa... Gotowość do działania i otwartość polskich kobiet przechodzi wszelkie wyobrażenia! Jesteście/jesteśmy niesamowite :) 
W związku z Sekretną w różnych miejscach opowiadam o życiu kobiet w Pobe Mengao. W zeszłym tygodniu miałam możliwość uczestniczyć w spotkaniu dla kobiet w Bładnicach. Zaproszenie otrzymałam od Uli, z którą kończyłam Szkołę Biblijną w Dzięgielowie. Kiedy przyszłam do sali ujrzałam całkiem sporych rozmiarów pudło, do którego Panie uczestniczące w spotkaniu zbierały bieliznę. Pudełko było całkiem duże i zastanawiałam się, ile bielizny się w nim znajdzie. Po prelekcji okazało się, że... pudełko jest pełne!

Czas spędzony w Bładnicach był też czasem społeczności, wielbienia Boga; mogłyśmy rozmawiać o problemach kobiet w Pobe Mengao oraz zajadać się pysznymi ciastami (w końcu było to spotkanie kobiet!). Poniżej kilka zdjęć z prelekcji. 


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz